skip to Main Content



ساخت قطعات پیچیده سرامیکی: فناوری‌ها و نکات کلیدی

ساخت قطعات پیچیده سرامیکی: فناوری‌ها و نکات کلیدی

مقدمه‌ای بر ساخت قطعات سرامیکی پیچیده

در دنیای امروز، استفاده از سرامیک‌های پیچیده در صنایع مختلف از جمله هوافضا، پزشکی و الکترونیک رو به افزایش است. این مقاله به شما کمک می‌کند تا با فرآیندها، مواد اولیه و استراتژی‌های نوین در ساخت این قطعات آشنا شوید.

فرآیند تولید قطعات سرامیکی پیچیده

ساخت قطعات سرامیکی پیچیده شامل چندین مرحله است که از جمله می‌توان به انتخاب مواد اولیه، شکل‌دهی، پخت و تکمیل سطح اشاره کرد.

برای اخذ مشاوره و سفارش ساخت قطعات سرامیکی پیشرفته

بهترین و با کیفیت‌ترین کوره القایی ذوب طلا در سال ۱۳۹۷

بهترین و با کیفیت‌ترین کوره القایی ذوب طلا در سال ۱۳۹۷

خرید و استفاده از یک کوره القایی ذوب طلا تقریباً برای تمامی طلاسازها یک الزام است. اما از آنجایی که کوره  یک مبحث تخصصی است برای بیشتر طلاسازها این کار بسیار سخت است. امروز ایران فرنس قصد دارد با معرفی برندهای معتبر داخلی تولید کننده این کوره ها و مقایسه آنها کار شما را راحت کند.

برندهای فعال تولید کننده کوره القایی ذوب طلا تولیدی کلانتری

محصولات این تولیدی عموماً کیفیت خوبی داشته و از یک کیلو تا ۵ کیلو گرم متنوع است. برای مدلهای ۲

۹ نکته مهم در انتخاب کوره القایی طلا

۹ نکته مهم در انتخاب کوره القایی طلا

اگر شما تولید کننده محصولات فلزات گرانبها مانند طلا و یا نقره هستید و یا در این زمینه تجارت می کنید حتما تا حالا به یک کوره برای ذوب کردن آنها نیاز پیدا کرده اید. به احتمال زیاد با جستجو و پرس و جو به این نتیجه رسیده اید که مدلها و تکنولوژی های بسیار متفاوتی در ساخت کوره های القایی ذوب طلا وجود دارد که شما را سرگردان کرده است. در این مقاله قصد داریم به ۹ نکته جهت

خرید کوره القایی

خرید کوره القایی

اگر به دنبال خرید کوره القایی مناسب می گردید  اما از تنوع تولید کنندگان کوره های القایی و متفاوت بودن ویژگی های هر کدام سردرگم شده اید بهتر است با ادامه این مطلب همراه باشید. قبل از انتخاب برند و نوع کوره القایی مورد نظر خود بهترین کار همیشه تعریف دقیق کاربرد مورد نظر شما از کوره القایی است.

اما سوال اصلی اینجاست که از کجا می توان مرکز خرید کوره القایی پیدا کرد؟

قیمت کوره القایی ۵۰۰ کیلویی

قیمت کوره القایی ۵۰۰ کیلویی

کوره القایی جزو پر کاربردترین انواع کوره در کارگاه های ذوب و ریخته گری فلزات است. کارگاه‌ها و کارخانجات ذوب و ریخته گری متوسط اغلب کوره هائی در حجم ۲۰۰ تا ۱۰۰۰ کیلو انتخاب میکنند. چرا که تأمین انرژی الکتریکی آن راحت تر و تجهیزات آن قیمت کمتری دارد. از این بین قیمت کوره القایی ۵۰۰ کیلویی با توجه به نوسانات ارزی اخیر بسیار متفاوت بوده و بسته به برند و وطنی و غیر وطنی بودن تجهیزات آن متفاوت است.

قیمت

خرید کوره القایی ارزان

خرید کوره القایی ارزان

کوره های القایی قیمت‌ها و ظرفیت‌های متفاوتی دارند که برای خرید یک کوره القایی باید لحاظ شوند. همچنین بنا به کاربر کوره های القایی می‌توانند برخی از اجزای اضافی هم داشته باشند. مثلاً کوره‌های القایی ذوب اغلب بوته دیرگداز و محفظه نگه دارنده آن را دارند. یا کوره های ذوب القایی تحت خلأ (VIM) نیازمند تجهیزات وکیوم و پمپ خلأ است که تجهیزات کوره را و بالتبع قیمت آن را افزایش می‌دهد. برای خرید یک کوره القایی ارزان باید اول

فروش کوره القایی کوچک

فروش کوره القایی کوچک

کوره‌های القایی به دلیل مکانیزم مناسبی که برای ایجاد حرارت دارند در آزمایشگاه‌ها و یا صنایعی که نیاز به کوره کوچک (با حجم کم) دارند بسیار کاربرد دارند. فروش کوره القایی کوچک یکی از خدمات ایران فرنس است که در ادامه بیشتر به آن پرداخته می‌شود.

کوره های القایی کوچک عموماً ظرفیتی بین چند ده تا چند صد کیلوگرم دارند و فرکانس کاری آنها چیزی بین ۵۰ تا حدود ۵۰۰ هرتز است که نسبت به کوره های متوسط و بزرگ



Back To Top